Złóż zamówienie dziś do 14:00 – jutro dostawa u Ciebie
Regulamin
I. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów oferowanych przez firmę Usługi rekreacyjno turystyczne Izabela Książkiewicz Miła 17, 76-004 Sianów posługującą się numerem NIP 9670755171 , wpisanej do Krajowy Rejestr Sądowy prowadzony przez SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, REGON: 320718876. (dalej jako: iwszystkomasz.pl .)
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym iwszystkomasz.pl, klientem, a iwszystkomasz.pl , zwanym Sprzedawcą.
- Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym www.iwszystkomasz.pl. Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
- Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez sklep www.iwszystkomasz.pl l jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem.
II. Przedmiot Sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie sklepu internetowego iwszystkomasz.pl .
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym iwszystkomasz.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.)
- Ceny wszystkich produktów prezentowanych w sklepie internetowym iwszystkomasz.pl wyrażone są w złotych polskich, zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
- Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych w sklepie internetowym iwszystkomasz.pl .
- Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
1.przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata),
2.za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera,
3.poprzez system płatności elektronicznych – z chwilą otrzymania potwierdzenia płatności - Akceptując Regulamin, na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2016, poz. 710 ze zm.), Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
- Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
- Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podanej przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie elektronicznej. W przypadku braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa się za prawidłowo doręczoną.
- Sklep działa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. 2007 nr 171 poz. 1206), która określa zasady postępowania w zakresie ochrony konsumentów przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi.
III. Realizacja zamówienia
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy).
- Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:
1.dokonywania zakupów w sklepie internetowym iwszystkomasz.pl ,
2.jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatów,
3.jest uprawniony do udziału w promocjach i konkursach,
4.opiniowania sprzętu bez konieczności akceptacji ze strony iwszystkomasz.pl ,
5.prowadzenia statystyk swoich działań w systemie Sprzedającego, - Możliwe jest złożenie zamówienia jako „Gość”, bez wymagania założenia konta.
- Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
- Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.
- Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
1. wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie iwszystkomasz.pl i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 ze zm.). Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu: •realizacji umowy przez Sprzedającego, •informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy iwszystkomasz.pl .
2. akceptuje postanowienia Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego iwszystkomasz.pl ,
3. może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach.
4. wyraża zgodnę na przetwarzanie danych osobowych w formie checkboxów. - Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- O zmianach w Regulaminie użytkownik zostanie powiadomiony przy pierwszym logowaniu po wejściu w życie zmian w Regulaminie. Akceptacja zmian w regulaminie odbywa się poprzez potwierdzenie/kliknięcie komunikatu na stronie logowania w serwisie firmy iwszystkomasz.pl . Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest równoznaczna z wyrejestrowaniem się z serwisu iwszystkomasz.pl z zastrzeżeniem, że Użytkownik uczestniczy w rozpoczętych przed rozwiązaniem umowy transakcjach na zasadach Regulaminu obowiązującego w dacie ich rozpoczęcia. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych osób korzystających z serwisu iwszystkomasz.pl.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 14 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www.iwszystkomasz.pl z zastrzeżeniem, że transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie tych zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Użytkownik dokonuje akceptacji zmiany regulaminu poprzez kliknięcie/potwierdzenie komunikatu na stronie logowania w serwisie iwszystkomasz.pl .
- W celu zakupu produktów w sklepie internetowym iwszystkomasz.pl należy kliknąć wybrany produkt i dokonać zamówienia.
- Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 14 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.
- Potwierdzenie zawarcia umowy przesłane zostanie Klientowi na adres e-mail wskazany przez Klienta zgodnie z punktem 15 niniejszego Regulaminu.
IV. Dostawa
- Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym iwszystkomasz.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zakupione produkty są dostarczane za pośrednictwem :
1. firmy kurierskiej DPD / INPOST
2. do paczkomatów firmy INPOST we wskazanym przez Klienta miejscu (lista dostępnych paczkomatów dostępna jest pod adresem: twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost).
3. do punktów Orlen Paczka we wskazanym przez Klienta miejscu ( lista dostępnych punktów dostępna jest pod adresem: https://www.orlenpaczka.pl/pokaz-punkty/ )
4. poczta polska, do wybranego punktu / na wybrany adres. - Koszt dostawy zakupionych produktów jest wskazany każdorazowo w podsumowaniu zamówienia, po wyborze lub potwierdzeniu opcji dostawy.
- Termin realizacji umowy sprzedaży wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
- W wypadku gdy Sprzedający nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, Sprzedający może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Klienta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedającego.
- W przypadku dostarczenia przesyłki kurierem, odbiór wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Zaleca się, aby Klient dokonał sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze. Kurier zobowiązany jest zaczekać przez czas niezbędny do dokonania sprawdzenia stanu paczki przez Klienta. Sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu mogących mieć związek z dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się ich zgłoszenie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki na adres e-mail iwszystkomasz@vp.pl (zgłoszenie reklamacji towaru kupionego drogą internetową) oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej.
- Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, w przypadku dostaw realizowanych przez firmę kurierską, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem iwszystkomasz@vp.pl (zgłoszenie reklamacji towaru kupionego drogą internetową) oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem w terminie do 7 dni. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient sporządził i dostarczył dokumentację fotograficzną uszkodzeń.
- W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego INPOST, bądź automatu paczkowego ORLEN PACZKA., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny urządzenia. Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- W razie zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do paczkomatu operatora pocztowego INPOST / automatu paczkowego ORLEN PACZKA., w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest wskazanie uszkodzenia pod kamerą monitoringu automatu peczkomatowego oraz zgłoszenia tego problemu mailowo w ciągu 24 godzin od daty odbioru przesyłki poprzez e-maila : iwszystkomasz@vp.pl (zgłoszenie reklamacji), a także do wybranej firmy logistycznej.
- Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się zgłosić w ciągu 3 dni od daty odebrania przesyłki na adres e-mail : iwszystkomasz@vp.pl, wraz z dokumentacją zdjęciową.
V. Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres e-mail : iwszystkomasz@vp.pl .
- Wykonanie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest także za pomocą formularza stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
- Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, tzn. objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią ( inną niż przewoźnik ).
- Przedsiębiorca dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
- Klient ponosi odpowiedzialność za pomniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni na adres : Miła 17, Sianów 76-004
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
- Koszty bezpośredniego odesłania ( zwrotu ) towaru do Sprzedawcy, w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14dni od dnia wydania rzeczy, ponosi Klient.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Uprawnienia i obowiązki określone w pkt. 43-53 Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom- Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). iwszystkomasz.pl . informuje, że nie prowadzi sprzedaży produktów na podstawie umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa (akwizycja itp.)
Reklamacje
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji.
- W przypadku wystąpienia usterki technicznej/wady fabrycznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez adres e-mail : iwszystkomasz@vp.pl .
- W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach reklamacji odesłał towar na adres : Miła 17 Sianów 76-004, wraz z opisem usterki oraz mailem podanym podczas składania zamówienia co pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia.
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą instrukcję postępowania reklamacyjnego.
- Reklamowany towar należy dostarczyć na wskazany przez Sprzedawcę adres.
Miła 17 Sianów 76-004. - W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysyłał produkt na adres wcześniej uzgodniony ze Sprzedawcą, bądź do uzgodnionego punktu odbioru który wyznaczy Sprzedawca.
- Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę, tzn : w środku powinna znajdować się kartka z czytelnym adresem e-mail, imieniem i nazwiskiem oraz numer telefonu pierwotnie przypisanego do zamówienia. Brak danych, bądź ich nieczytelność może opóźnić rozpatrzenie reklamacji.
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient będący konsumentem jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku przydasie.pl . jest Inspekcja Handlowa (https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).
- Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością, ma prawo zgłosić wadę sprzedającemu ( skorzystanie z rękojmi ), jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy.
